Anda Suka Blog Ini???

Followers

Sunday 29 January 2012

yang terbaru....REMAJA 1 Feb 2012


hollaa...... :) hari ni aku nak up date the latest pic aku dalam magazine...hehehe,walAUpun pic yg x seberapa ni...ada aku kesahh??? Blog aku,suke ati aku laaa...hahaha,boleh camtu??? :p
oklaaaa...pada sesiapa yg nk tengok silakan tengok...pada seisapa yg xnak tengok pejam kan mata anda yee....heeeee :D
kalau x puas tengok dlm blog aku ni korang p beli laaa mag REMAJA kat pasaran sekarang....sekarang tau!!! klu lambat nnti menyesal....sebab keluaran dia sebulan 2x...so cepat2 laa dapatkan yee....
keluaran edisi kali ni beRtemakan Valentines Day...weeeeee ;)

suke time ni nampak sweet jek..hahaha :p mcm org tgh angau beRcintakan...pada hakikatnye x pon :(

ermmm...x suka rantai2 yg melilit tu...hahaha rimas okayyy! :p

suke pic ni jugakkk!! sebab nmpak nakal kot..hahaha

muka seriuss sgt laaa plakkk.... '__'

hehehe,yg ni pon sweet sgt n suka dress ni... ;)

suke gak pic ni n baju dia tp muka nmpak tombamm laa plak...adesshhh @__@

so dapatkan segera di pasaran ye kwn2... RM5 jek pon....x mahal mana pon n anda akan puas ati sbb byk tentang fesyen dlm mag Remaja....

psstttt*** klu anda suka sila laa LIKE.....mmwaahhhh ;-*

♥Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Suka LIKE laa Sekali♥

0 orang yang disayangi ♥♥ memberi comment:

Post a Comment

*Assalamualaikum..
*Tinggalkan Komen Anda Disni..
*Terima Kasih..