Anda Suka Blog Ini???

Followers

Monday 5 March 2012

Kelahiran Baru :)


heyyy,u ollssss.....lama sudah rasanye x update blog aku ni....xde ape yg nak di update kan n aku pon agak bz gak laa minggu2 lepas,n aku baru jek abis bercuti....oklaa,arini aku nak update blog aku ni ofcoz2 laa ada benda baru dlm hidup aku kan,n ada benda baru yang nak di share kan....hehehehe ;)

tanggal 29 Febuari 2012 aritu mama aku selamat melahirkan Puteri nye yang ke 5....ahli keluarga aku yang lain mengharapkan dapat Putera,tapi dah tu rezeki yang allah bagi kami terima jerk....myb ada rahmat n hikmah disebaliknya,amin :)
adik aku yang bongsu ni dilahirkan pada pukul 6.20 pagi ngan berat 2.25kg,alhamdulillah xde pape masalah masa melahirkannya cuma menurut mama aku dia banyak kehilangan darah....n adik aku yang bongsu ni pon lahir x cukup bulan,terawal sebulan plak dia klua,hehehe....x sabar agaknye dia nak melihat dunia...


nama dia???hehehe,ok2 sebelum ni aku just prepare name lelaki jek,yelaa naluri aku kuat mengatakan yg kteorang akan dapat adik lelaki so tu yang aku dok standby name lelaki jek....tapi allah dah bagi perempuan so agak kelam kabut gak laa nak cari nama yang elok n ada maksud yang baik2 jerk....macam2 nama aku standby kan supaya senang family aku nak pilih mana yang okayy....so setelah puas mencari,hampir 6 hari barulaa keputusan dibuat n family aku setuju untuk menamakan adik aku yang bongsu dengan nama ♥ SITI NURDHIA MALAIKA  yang membawa maksud ♥ ~CAHAYA SINARAN BIDADARI~ ♥ harap2 name tu selesa untuk adik aku yang comel ni....

kami saayannggg kamu Siti Nurdhia Malaika ♥ mwwahhhhhhh!!! :-*

baru sehari x jumpa rasa rinduuu sangat ngan si comel ni.....yeaayyy!! minggu ni balik lagi,x sabaq rasanye nak cium Malaika puas2.....tengok jelaa cara dia tidur...macam orang besaq daa,siap bersilang tangan lagi,hehehehe.....


sekarang aku cuma risaukan kesihatan adik aku,yelaa semalam sebelum aku balik KL demam kuning adik aku masih belum reda lagi...yelaa,x sampai hati nak melihat dia kena cucuk,menangis macam orang kena dera daa...kesian sangat sebab dia kecil lagikan,ni kalau x reda lagi nanti kena tahan kat hospital....hope sangat adik aku cepat sembuh n cepat2 besaq ye sayang.....

♥Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Suka LIKE laa Sekali♥

0 orang yang disayangi ♥♥ memberi comment:

Post a Comment

*Assalamualaikum..
*Tinggalkan Komen Anda Disni..
*Terima Kasih..