Anda Suka Blog Ini???

Followers

Thursday 3 May 2012

selamat bertunang!!!



hellluuuu....lama rasanye meninggalkan blog aku ni kesepian tanpa cite2 yg terkini....sory laa,lately bit bz lorr.....kadang2 ada masa pon x sempat n malas nk update coz i dont have a new story....
but now i have a new story...weeeee :D n this story its about engagment my sister yg baru berlangsung sabtu lepas 28/4/2012 n also majlis qiqah adik sy yg bongsu....alhamdulillah semua majlis berjalan dengan lancar.....oklaa i nk share gambo sekitar majlis pertunangan adik sy,k....

hahaha,ni gambo aku,ok! bkn aku yg bertunang daaa.....

yezzaaaa!! ni dia...sudah menjadi tunangan org da...yg kiri n kanan tu adik aku nom 3 n 4...


ni laa kawan2 yang sempat dtg time majlis tu...tQ semua...:)


bergambar dipelamin plak....layannnn ;)

sweet x? sweet x? sweet x??? hahhahahha......;p

selamat bertunang tok adik aku...semoga pertunangan ini kekal hingga ke jinjang pelamin,insyaallah...amin....:)


♥Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Suka LIKE laa Sekali♥

0 orang yang disayangi ♥♥ memberi comment:

Post a Comment

*Assalamualaikum..
*Tinggalkan Komen Anda Disni..
*Terima Kasih..