Anda Suka Blog Ini???

Followers

Thursday 23 February 2012

Bhg 2: Macam2 Ada.....


haipppp....hehehhe,mesti korang tertanye nape ado bahagian 1 n 2 lak ni kan...hehehe,jawapanye suka HATI aku laaa...hahahaha,dok aihh saje jek separate kan supaya korang,korang,korang semua x bosan membaca entry yang panjang2..dok gtu???

ok ni bahagian 2 so aku just nak share DEWI2 REMAJA yang aku jumpa semalam n sempat jugaklaa snap sana,snap cni...yelorrrrr,bila lagi dapat jumpa kan...so dah ada peluang tu biolaa diabadikan sebagai kenangan yang terindah....

Dewi yg paling lama aku x jumpa mestilaa my BFF Aida Suhaiza...heheehhe,glerr lama x jumpa kot...last masa Final Dewi Remaja laa kot kalau x salah aku...hehehe,selalunye kteorg berhubung melalui fon n bbm jek...so semalam akhirnya dapat jugak jumpa si gadis manis ni..heehehehe

yaaaa!!!!inilaah orang nye Aida Suhaiza si hidung mancung si comel loteyy ni..hehehe
lama x jumpa dia semakin kurus jekk rasanye....aku plak yg makin gemokkk...wwuuuaaaaa!!! :'(

miss u sooooo much dear ;)

masa sampai2 jek karangkraf mmg dh jumpa aida dulu laa...pastu Azar Azmi pon ada rupanye,mmg x sangka sangat laaaa....last jumpa dia masa wedding Feez Sulaiman..tapi sayang sebab x pat nak snap pic ngan Azar semalam sebab dia orang paling last skali abis shooting...aku ngan Aida nak gerak balik daa... sorry Azar xpat nak bergambar bersama2.... :(

eehhh,korang,korang,korang.....nak tau x???ada berita tengittt (tengittt ke tengikkk r??hahaha pape jelaa).....semalam masa tengah dok bergossip ngan Aida dalam make up room,tiba2 muncul seorang gurl ni,tengok sekali imbas xdelaa cam sangat,tengok berkali2 baru perasan yang dia ni pelakon dalam Nada Cinta....alaaa,cerita yg tengah hot (hot ke??) kat Astro Ria yg pukul 6.30pm tu....
korang nak tau x?? yaa allah!!! punya laa berlagak minah ni,bajet macam bagus jek..macam laa dah popular sangat...hisshhhh x heran laa weiii..sebab cerita ko pon aku x tengok,hahahha...lain laa kalau HERO dlm cerita tu,memang aku tergilerrrr2 r....ni baru sekali berlakon (yg aku tahu drama tu jelaa yg ada muka dia) dah berlagak bagai....
korang mesti tertanya2 kan sape pelakon tu...jap yeee,aku upload pic dia...tapi bukan pic dia ngan aku,okayy...sebab aku x hingin nak bergamborr ngan artis yang berlagak bagusss!!!

haaa!! ni laaa pelakon yang aku maksudkan tu...mesti korang tertanya2 kan...x nampak pon sombong nye...hurmm,tulaaaa korang x tahu..depan kamera mestilaa senyum,nk tunjuk yg dia peramah,humble...belakang kamera???hanya Tuhan jelaa yang tau...kawan aku Aida ni nak laa bergambar ngan dia tapi dia leh wat bodo jek...2,3x kot ajak bergambar dia boleh balas acuh x acuh jek,dah tu kite tanye dia,dia leh menyanyi...pergghhh!!menyirap tau....dah tu kawan aku ni baru nak cakap zura xnak amik gambo ke ngan dia,lom sempat habis ayat tu dia dah blaa camtu jek...geramm x?? aku terus cakap ngan Aida xnak laa aida,artis sombong camtu x bergambo pon xpelaa.....x hinggiiinnnnn pon!!!! :p

haaa!! sape kenal ngan pelakon ni??hehehe,kalau korang tengok cite Kau dan Aku meti korang ingat ngan watak dia yg sangat kelakar....:) dia make up sebelah aku semalam so sebelum dia nak balik sempat la bergambar ngan dia jap...soryy ea rambut aku kembang semangkuk daa sebab kena spray semalam..tu yg jadi lagu tu..hahahaa:p

yeahh! ni Syatilla Melvin pelakon baru...ala yg dalam cite BFF yg tengah dok ditayangkan setiap hari ahad tu...Tilla adalah salah seorg Finalis Dewi Remaja so kteorang kenal drpda ctu laa....

yeahhhh!! ni dia wartawan yang paling sensasi n meletuuupppsss u ollsssss....hehehe,wartawan ni dulu dari team REMAJA tapi skang dah bertukaq kepada Media Hiburan...dia still glerr2 n kepoh mcm dulu n semakin hari semakin cantikk lor...jelesss i,okayy!! hehhehe

sape kenal artis kat atas tu??? haaa!! ni laa artis yang baru memenangi pertandingan Vokal Bukan Sekadar Rupa....Asmida yg tengah hot lagu nye diputarkan di radio...sangat pemurah senyuman n humble....;) aku suka glerrr lagu dia.....

ni make up artis..Norish namanye,dulu penah bekerjasama ngan dia untuk fesyen Kamdar....

semalam sebelum balik singgah McD sat,lapaq doo....pastu terus sms si Cantik Manis kte Puan Feez..hehehe,dia pon nak join so pe lagi bila dh berjumpa gossip sakan laaa kteorang semalam sampai ketwa x hengattt dunia daa si Aida....hahahaha pape pon sangat enjoy semalam.....



sweet kan gambar ni...hehehehhe bezz dapat lepak ngan korang Cik Aida Suhaiza n Puan Feez Sulaiman...
love both of you...mmwwaaahhhhhh :-*
sweet memories...;)

♥Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Suka LIKE laa Sekali♥

0 orang yang disayangi ♥♥ memberi comment:

Post a Comment

*Assalamualaikum..
*Tinggalkan Komen Anda Disni..
*Terima Kasih..