Anda Suka Blog Ini???

Followers

Thursday 23 February 2012

Make Over Mag Pengantin (Bhg 1)


hollaaa.....ermm,semalam x sempat nak update coz bz ngan photoshoot.....ermm,photoshoot kul 2 kot,hahaha paginye tu pe lagi aku membuta laa puas2....masa itu emas so gunakan laa ia ngan sebaik yg mungkin,hahaha....

ok,semalam bezz sangat2 sebab dah mcm reunion Dewi Remaja plakk da..hehehe walaupun x semuanye ada semalam,tapi dah cukup bermakna yg dpt jumpa semalam...yelaaa,masing2 bz skang ngan kerjaya masing2 kan..ada yg dh berlakon n sebagainya laa.....

ok berbalik pada photoshoot aku semalam untuk mag Pengantin bahagian Make Over,so senang laa x banyak sgt nak kena pose,tapi semalam aku agak kaku ckit kot,mcm ada something yg x kona jek...nk senyum pon payah rasanye,tapi cuba gak tok wat yg teRbaikkkk...hihihihi

semalam aku shoot ngan Aida Suhaiza my BFF n jugak Azar Azmi yg semakin meletuppsss u ollssss,hehehehe......

oklaa,korang tengok jelaa pic kat bawah yerkk...kang aku taip banyak2 korang lak bosann...so selamat menjamu mata u ollsssssss...........^_^




ok ni pic semalam untuk make over mag Pengantin....yg belakang aku tu make up,artis Norish namenya klu x silap cheq laa....tAPi bukan dia yg make up kan aku semalam...ni dia just tolong buka kn sangul tu haaa yg kt rambut aku tu...;p




ok ni baju pengantin yang aku gayakan semalam...agak kecewa ckit sebab sepatutnye aku pakai baju yg lagi 1 warna putih,sangat CANTIKKkkk u ollssss...tapi atas sebab2 tertentu so aku terpaksa laa pakai baju ni...tapi tetap cute okayyy...hahahaha ;p



bergambar itu WAJIB okayyy..hehehehe


okayy,cukup rasanye photo2 kat atas tu yee.....banyak lagi nak diceritakan,tapi dilain entry laa ye dokk??hehehehe......

ehh!!! kejap2....lupa nak upload pic org penting okayy...hehehe sape lagi kalau bukan make up artis yg make up kan aku lor...bertungkus lumus dia wat yg terbaik semalam so WAJIB aku upload pic dia....n sudah menjadi kemestian make up artis yg menata rias wajahku akan ku snap pic bersama n jadikan kenangan....



taadaaa.....ni dia make up artis yg touch up kan muka aku semalam...kalau x salah name dia ajam,lebih kurang camtu laa..hehehe kalau x salah aku laaa,sebab ni 1st time aku bekerjasama ngan dia,hehehe....
klu salah maaf yeee...... :D



ok nahh,upload lagi 1 pic...hehehhee


ok sudahh!! cukup laaa ye setakat ni...bubyeeee.....^_^

♥Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Suka LIKE laa Sekali♥

1 orang yang disayangi ♥♥ memberi comment:

*Assalamualaikum..
*Tinggalkan Komen Anda Disni..
*Terima Kasih..