Anda Suka Blog Ini???

Followers

Wednesday 15 February 2012

Reeshoot....


haiipppp.......hari ni aku p tempat abah aku berniaga...saje jalan2...lama dah x ikut dia...dulu time kecik2 rajin gak ikut sebab nak ngurat kalau2 ada pakwe2 hensem ke kan...hahahaha,boleh camtu??? alaaa,dulu aku selekeh,xde pon orang yang pandang n yang nak....

tengah minum2 kat kedai ngan family aku tiba2 dapat bbm ngan kak fara dari mag Pengantin...dia bagitahu kena reshoot balik photoshoot tempoh hari yang dekat Hotel Sunway Resort & Spa.....ntah katanye terlalu banyak sangat background dalam pic tempoh hari myb editor x terima n so kena laa reshoot balik..aduyaiii,kena cuti lagi laa nampaknye....

so dah janji sekian2 hari aku pon p laaa...dah laa sesat..ntah camne leh sesat agaknye,tu laa x pernah ikut jalan tu nak ikut gak,kang dah sesat...sumpah pasni x mau daa ikut jalan tu...huhuhu....
kali ni kteorang shoot kat studio Karangkraf....
korang tengok laaa pic2 kat bawah ni yerkk..... :)




shoot untuk baju yang pertama...alaa2 honeymooooonnnnn!!!




baju yang ketiga kot.....
soryyyy baju yg ke2 x sempat nk snap...heheheh;)


after shoot ni laa keja kiteorang....wakakakakaka



aku memang glerrr bergambo...lagi2 bila dah di make up kan...so cam ni laa jadinye...hahahahah;p




nasib baiklaaa ada geng nak bergambo....hahahaha sebelah aku tu klon aaron aziz...sama ke???hahahah:)




suka pic ni sebab ada lighting gtu.......hehehhee




hahahha...kat tempat persalinan pon jadi jugakk....layannzzzzz janji kte enjoyyy!!!!



♥Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Suka LIKE laa Sekali♥

0 orang yang disayangi ♥♥ memberi comment:

Post a Comment

*Assalamualaikum..
*Tinggalkan Komen Anda Disni..
*Terima Kasih..