Anda Suka Blog Ini???

Followers

Friday, 17 February 2012

cincin idaman♥♥




cantik tak cincin ni?? cantik kan♥♥♥
aku dah pakai daa cincin ni...hahahahah tp bukan white gold laa :(  tunggu aku nak kahwin nanti aku nak mintak ngan bakal suami aku cincin camni...hahaha,abis pokai laaa dia kan...:p

hurmm,lupakan jelaaa,angan2 jek tu... :)  jom kite belek2 lagi cincin yang boleh buat kte jadi rambang mata yukkk!!! ;)

yg sebelah kiri tu pon cantik n simple kan....dah mcm bunga yg letak kt kepala tu,hehehe



yg ni pon not bad gak...tp x berapa nak suka sangat laa sebab bahagian atas tu agak nipis kan...



korang rasa ni macam mana????



erkk...besaq nye.....ni kalau tumbok orang ni boleh lobam biji mata wooo!! tapi camni pon harganye dah berpuluh @ beratus ribu riban daa..



yg ni pon cantik jugak kan......hurmm,dah berangan jauh sgt daa ni...wakakaka :p
skang ni tengok n lihat jelaaa....berangan2 dulu,x salah pon....heeee :D

♥Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Suka LIKE laa Sekali♥

0 orang yang disayangi ♥♥ memberi comment:

Post a Comment

*Assalamualaikum..
*Tinggalkan Komen Anda Disni..
*Terima Kasih..