Anda Suka Blog Ini???

Followers

Thursday 16 February 2012

Calendar Sendayu Tinggi


update n update lagi...saje jek buang masa ngan benda yg berfaedah, x salah kan...hehehhe
hari ni aku nak upload pic kat calendar Sendayu Tinggi (ST)... aku dapat tahu pon dari kawan bbm,dia sent pic tu kat aku...thanks Siti Nurhafiza,mmwaaahhhh3x,heheehe......
then aku pon apa lagi,belek2 laa kat FB kak Yatie ST...so nampak laa pic calendar 2012 tu...hahaha tanpa membuang masa lagi amik bb so snap laa pic yang ada muka aku jek..wakakaka :p
nahhh...korang tengoklaa sendiri pic ni yerkkk.....




cover depan Calendar ST Pn. Rozita Ibrahim (Pengasas ST)



haaa! kenal x?? klu x kenal memang x patut lorr.... :( ni bahagian dalam bulan disember 2012


ni page yang last laa kot.....

kalau nak tengok yang lain2,apa lagi korang p laaa jadi ahli ST dengan bayaran RM 25 only...murah saje...:)  n make up2 dari ST memang sangat cantik... x percaya??? hurmm,tengok jelaa calendar yang ada muka aku tu...kalau x caye jugak,sudah laaaaa..... :D



♥Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Suka LIKE laa Sekali♥

0 orang yang disayangi ♥♥ memberi comment:

Post a Comment

*Assalamualaikum..
*Tinggalkan Komen Anda Disni..
*Terima Kasih..