Anda Suka Blog Ini???

Followers

Wednesday, 15 February 2012

Si Bam2....Muhd Aqif Fitri


haii....hari ni aku nak upload pic si comel kite ni..budak bam2..hehehe,bam2 tu mama dia laa kot yg bagi gelaran camtu...tapi mmg comel sgt si bam2 ni... mama dia name Siti Safuha Sapri...kteorg kenal dh lama daa since dari sekolah menengah x salah aku time tu tingkatan 1 n dia juga merangkap kakak angkat aku..hehehe..kteorg dah laui mcm2 daa...suka, duka,sedih,pahit,manis n mcm2 laa..... alhamdulillah hubungan kteorang terus terjalin...n x sangka daa skang dia dah jadi seorang ibu...
so jom laa tengok pic diaorang dari sebelum berkahwin sehinggala dah dapat seorang Hero......:)

hari pertunangan Siti Safuha n Akmal Azmi

saat bahagia....akhirnya dua jiwa dapat disatukan,amin....semoga bahagia hingga akhir hayat.....

ni sebelah pengantin lelaki.....di keramat kuala lumpur..

kawan2 yg dapat sekali hadir time tu.....:)

hahaha,aku jadi pengapit okayy!! 1st time tu :p

comel x akak kte sorang ni??hehehe wlupun pregnat tetap mantain cute okayy!! :)

dah nak bersalin ke akak uitt??? mesti berdebor2 kan.....

yeahh!! akhirnya Hero mama Puha dilahirkan (Muhd Aqif Fitri).....comel mcm mama dia lor....

alolorrr,tomeynye dia tengah tidur...aunty pon nak ikut tito jugak laa...zzZZzzZzz

pejam celik pejam celik dah pandai merangkak daa dia...lama daa x jumpa si tomeyy ni kan...rinduuuunyeee laaaa......

pssttt* bahagia tengok kebahagiaan akk sy sorang ni ditambah plak dengan cahaya mata yg sangat comel....heheheh..hurmm,bilaa laa agaknye nak dapat anak sendiri kan..... :(

♥Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Suka LIKE laa Sekali♥

0 orang yang disayangi ♥♥ memberi comment:

Post a Comment

*Assalamualaikum..
*Tinggalkan Komen Anda Disni..
*Terima Kasih..