Anda Suka Blog Ini???

Followers

Thursday, 16 February 2012

Filem Feb-Mac 2012


hollaaa....hari ni update tentang FILEM plak laa....hehehhe...Filem2 yang akan bakal menjengah ke pawagam sekitar bulan Febuari sehingga Mac adalah seperti Filem2 berikut....so selamat menonton ye kawan2.....mwwwaaahhhhhh :-*





filem Hantu Dalam Botol Kicap yang memang sudah ditayangkan pada 9 febuari 2012....so kepada sesape yg dah menonton tu boleh tinggalkan komen ye sama ada cite bezz ke tidokk....





filem Chantek yang menggabungkan Hero dari Malaysia Pierre Andre dan juga Heroin dari Indonesia..
filem ini baru sahaja ditayangkan semalam 16 Febuari 2012..jom pakat ramai2 kte p tgok..heeeee:)





Cinta Kura-Kura..ermm tajuk filem yg agak unik...tapi nak tau cite ni unik atau tidak seperti tajuknye korang p laa tengok yerkk...klu x salah sudah ditayangkan kot....x pasti plak..hehehe



yezZzaa!!! Filem ini laa yg rasanye dinanti2 kan oleh penonton kan...sambutan yang menggalakkan dari Filem Adnan Sempit 1 yg berjaya menaikkan nama Pelakon Utama nye iaitu Shaheizy Sam yg berjaya menggondol anugerah artis popular di anugerah APBH 2010...
so kite nantikan kemunculan sekali lagi Shaheizy Sam sebagai peneraju utama...Filem ini akan ditayangkan 23 Febuari 2012....tunnnggguuuuu!!!!


tengok dari poster nye jek kte dah boleh agak filem ini menarik.....filem akan ditayangkan bulan Mac so pe lagi standby laa duit tiket awal2 naa.....:)




Filem ni pon tak kurang hebatnye tau...sebab apa aku cakap camtu?? sebab aku dah tengok daa trailer dia masa aku tengok Sumpahan Kum Kum...memang lawak glerr beb..lagi2 ada zizan yg dah mmg Super Lawak...hahaha,mmg x sabaq nak tunggu filem ni keluar pada 23 Mac 2012....


pssttt** sory mungkin aku ada tertinggal beberapa filem yg akan keluar bulan febuari-mac 2012...dapat update yg Pofular jek...wakakaka:p  selamat menonton ye kawan2.....

♥Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Suka LIKE laa Sekali♥

0 orang yang disayangi ♥♥ memberi comment:

Post a Comment

*Assalamualaikum..
*Tinggalkan Komen Anda Disni..
*Terima Kasih..