Anda Suka Blog Ini???

Followers

Wednesday, 15 February 2012

Pavlova


huargghhhh!!! x sabaq rasanye nak mencuba resepi baru Pavlova dari air tangan akak kite si cantik manis ni Feez Sulaiman....tengah tunggu resepi dari dia ni sebenarnye,tapi resepi x kunjung tiba juga....aku ingat nak try buat sabtu ni sempena birthday abah aku,hehehe....mintak2 jadi laa kan...kalau x jadi memang kecewa lagi laa gamaknye macam puding caramel aku dulu...buat dah bersungguh2 daa ni tapi hampehh,x menjadi rupanyee.....last2 buang nun jauh di belakang rumah,wakakakkaa :p

Feez sayang cepat2 laa bagi ye resepi tu,hehehhe kite x sabaq ni nak mencuba resepi baru...kalau korang tertanye2 ape tu Pavlova??? haa!! korang boleh tengok pic kat bawah ni ye...pic Pavlova ni hasil air tangan Feez....sory feez kite curik pic tu dari awak..heheheh :)

korang mesti dah terliur kan??? tengok dari pic pon dah menggiurkan daa....hehehhe Feez cakap sedap tu yang makin x sabaq2 nak buat ni...hihihihi


pssttt* harap2 menjadi laa ekk Pavlova aku nanti... ;)

♥Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Suka LIKE laa Sekali♥

0 orang yang disayangi ♥♥ memberi comment:

Post a Comment

*Assalamualaikum..
*Tinggalkan Komen Anda Disni..
*Terima Kasih..