Anda Suka Blog Ini???

Followers

Thursday 16 February 2012

Mudah, Cepat, & Jimat :D


hari ni spoil mood tol laa....baru beberapa hari yg lepas aku cuci kete ni alih2 dah kena tahi burung plak...adeeehhhhhh,geram btol laaa.......nak x nak lepas aku p kastam, apa lagi terus aku p cuci kete... cara orang paling malas, nak jimat duit n jimat masa cuci kete camni laa caranye...hahahaha ;p


step 1


step 2


step 3
paling suka part yang ni....hahahhaha

pemprosesan pembersihan body kereta.....





Jangan Tekan Brek Anda!!!!


step yg terakhir......
time ni akan ada pekerja2 bangla yang lap kan kereta kasi kering.....aku x amik laa pic time diaorg lap kereta,xnakkk aku..klu hensem xpelaa gak...hihihihi

murah jek kan bayaran dia??tapi lua jelaa bersih,dalam kalau korang nak bersih kan pon boleh jugak tapi ada tambahan charge laa....macam2 laa kalau korang nak kasi bersih n cantik kereta korang...so pe lagi cari laa cepat n try...hihihihi,comform jimat masa anda...:p

psstttt* korang kena cari pam2 minyak yang ada car wash mcm ni...x semua tempat ada tau....

♥Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Suka LIKE laa Sekali♥

0 orang yang disayangi ♥♥ memberi comment:

Post a Comment

*Assalamualaikum..
*Tinggalkan Komen Anda Disni..
*Terima Kasih..