Anda Suka Blog Ini???

Followers

Wednesday 15 February 2012

Photoshoot Again!!!


hollaaaa.........lama dah rasanye x update blog ni....x update sebab kemalasan tahap gaban dah menjelma lor....yelorr,camne x malas..elok2 dah adA blog lain sebelum ni tapi problem plakk daa...blog tu xleh open bagai laa...so agak tension jugaklaa,dah make up kasi cantekk alih2 x leh open plak...
tu sebab laa skang ni malas daa nk update blog baru ni sebab banyak lagi yang aku nak wat kat blog aku ni...terpaksa laaa buat lagi,lagi dan lagiiiiiiii.......arrrggghhhhhh!!!!

okayy2,lupakan...arini aku bukan nak share pasal blog baru aku ni tapi nak share photoshoot tempoh hari...hahaha,lambat kan aku update...APTB!!!! hari tu aku ada shooting kat Hotel Sunway Resort & Spa ;)
macam beselaaa,hari tu aku sampai lebih awal daripada bese...ceiittt!! bangga sekejap...hahahaha :p
sampai2 jek kat Hotel Sunway tu aku tunggu wartawan Pengantin,photographer,make up artis n model lelaki yg akan sama2 shoot ngan aku nanti...tunggu punya tunggu model lelaki plak sampai daa...nasib baik laa model ni memang aku dah kenal so senang laa ckit kan nak bekerjasama....so kteorang pun menunggu dan terus menunggu sambil2 tu borak kosonglaa,abissss dah boring tahap gaban daa kot tunggu yg lain..hahahaa:p
tengah berbual2 tu sampai plak make up artis...n make up artis ni pon aku memang dah kenal jugak,make up artis ni memang terbaik pada aku n i'm very like it hasil touch dia....:) hehehe...akhirnya sampai jugak akak2 wartawan dari mag Pengantin n photographer nya....

so pe lagi kteorg pon terus menuju ke tempat shooting....photoshoot kali ala2 honeymoon gtu...wakakaka...layan laaaa:) kteorang shoot kat bilik hotel Sunway n very2 nice bilik tu tapi agak kecil ckit laa....aku sempat snap pic dalam toilet jek..hehehe sebab toilet dia cantik waalaaupun agak kecil..hahaha
korang tengoklaa pic kat bawah ni....

make up time @ toilet hotel Sunway Resort & Spa!!

after siap make up kteorang tukar baju n terus jek shoot.....n ada part yang kena shoot kat tempat makan n time tu plak mmg dah hampir dengan lunch time n pihak Hotel Sunway Resort jugak sponsor kteorang punye makan so pe lagi.....lenjan laaa.....tapi sayang aku x sempat nak snap makanan yang aku pilih sebab dah rambang mata sangat dengan jenis pilihan makanan,hahahaaha......yang pasti aku ada amik nasi ala2 bariayani, beef chop,chicken chop, strawberi bersalut coklat for dessert lor n marshallow bersalut coklat....memang terbaikkk wookkkk!!! sampaikan tak larat dah nak abiskan n tambah lagi..ahahaha...yang lain2 tu tambah macam2 makanan,jeyessss tau tengok..yelaa perut aku kecik,mana nak sumbat daaa.....hihihi

pic after lunch...muka masing2 kekeyangan,,,hehehehe TERBAIKKKK laaaa!!!

sory korang,x sempat nak upload pic banyak2,nantilaa ada masa aku upload lagi;) after shooting aku terus gerak p damansara n nak try casting for TVC plak...1st time ni nak mencuba...so p laaa,nervous sakan wooo!!hahaha,yang datang semuanye cantik2 belaka...xpelaaa,aku try jelaa mana yang mampu..klu ada rezeki alhamdulillah:)

siap casting pe semua terus balik umah,memang x larat sangat daa,ngan jammed bagai...sakit pungkok dok dalam kete lama2....gtu gini sampai umah dekat kul 9pm...pheeewwww!!! sampai mandi2 n teruss zzZzZZz :)


♥Terima Kasih Daun Keladi,Kalau Suka LIKE laa Sekali♥

0 orang yang disayangi ♥♥ memberi comment:

Post a Comment

*Assalamualaikum..
*Tinggalkan Komen Anda Disni..
*Terima Kasih..